• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsmärke

Sv: Årsmärket

OBS! Årsmärket sitter på en särskild lapp som medföljer i kuvertet!

Några har informerat admin att man först inte såg märket.

OBS! Årsmärket sitter på en särskild lapp som medföljer i kuvertet!

Några har informerat admin att man först inte såg märket.

Har inte kommit till Ängeholm än. kanske via Citymail som kommer när det behagas!!!!!
Göran, men ingen panik!

Tack GUNNAR
Det var tur du upplyste om "lilla" lappen i kuvert.
Jag hade kastat det i papperskorgen,så det blev att rota fram kuveret och leta efter märket.
Jag trodde det var märket som sitter längst uppe till höger på brevet. Kollade inte så noga .
/Vidhem

tack för det tipset...fick leta igenom säcken med kastade kuvert. Lappen var i minsta laget...

Kom även till oss idag!

Tack för hälsning och det arbete ni lägger ner i styrelsen coh på hela hemsidan. Skall bli kul att träffa alla HBK:are för första gången på High Chaparall där vi bokat in oss.

Ha det gott Torbjörn & Annica :):):)

De som lagt ner det största arbetet med utskicket är Agneta och Hasse, HBK #12, så större delen av tacket skall riktas till dem.

Till nästa år tar jag gärna emot förslag på namn på medlemmar som vill hjälpa till med utskicket.

Tillbaka
Toppen