• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemslista

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025
Om jag inte missminner mig så fanns det tidigare möjlighet att få tillgång till en lista på medlemmars namn och adress från nummer 1 och fortlöpande. Denna lista reviderades även lite då och då i takt med att nya medlemmar strömmat till.
Själv printade jag ut den och hade den med mig i bilen. Jag har letat efter denna lista med ej funnit den. Är det bara mina bristande datakunskaper som hindrar mig från att finna den eller är den borttagen - och i så fall av vilken anledning? Själv tycker jag det var ett enkelt sätt att snabbt få klart för sig vad klubbkompisen i bilen bredvid heter. Och en bra start på ett samtal.

Hymer Nummer 43

Sv: Medlemslista

Matrikkelen legges ut i både pdf og xls format, men grunnet missbruk er det nå fjernet et par felter (e-post og gateadresse).
Den finnes via HBK Forum - Filer at ladda ner i høyre spalte på forsiden.
Direkte peker: http://www.husbilsklubben.se/forums/t22921/ sist oppdater 2011-08-20 og pdf-filen er på 338 sider - ikke noe praktisk format ;) med en slik papirbunke. xls-filen på en laptop funker suverent.

Sv: Medlemslista

Finns under filer att ladda ner i menyn till höger.
Den gamla är uppdaterad.
//W
Knut hann först. Som vanligt!
:mad::D

Tillbaka
Toppen