• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemskap

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
2007!! uj va tiden går, 2005 lämnade vi motala efter 35 år ,och hamnade i hudiksvallstrakten.
Ojdå, Motala har förändrats tyvärr inte till det bättre enligt mig, dom stora industrier har försvunnit och i stan försvinner affärer en efter en, men frisörer och pizzerior är det gott om men detta gör inte stadskänsla.. Så det gamla "det var bättre förr" gäller i högsta grad
 
F

F.d. 22252

Guest
Lämnade motal -79 då började luxor bli på fallrepet med dirktörer som stal av produktionen sen blev det gymnasieskola och skandal om det också. Det som är bäst med Motala är ju kanalen och varamoviken. Fattar inte vad dom lever på numera förut fanns ju motala verkstad och electrolux och luxor, men nu??
 
F

F.d. 22252

Guest
Min gamla husbil har en tidigare ägare i Motala som jag inte hittat.
Tycker att Motala är en fin sommarstad och har återkommit dit både med och utan husbil, är det varmt på sommaren påminner det mycket om spanien eller liknande i varamon. På något sätt har det aldrig blivit så populärt som det förtjänar verkar inte som folk känner till att det finns en strand som slår det mesta inom korthåll. Och med riktigt rent vatten.
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Ojdå, Motala har förändrats tyvärr inte till det bättre enligt mig, dom stora industrier har försvunnit och i stan försvinner affärer en efter en, men frisörer och pizzerior är det gott om men detta gör inte stadskänsla.. Så det gamla "det var bättre förr" gäller i högsta grad
Javisst var det bättre,med EPA, tempo o domus runt torget
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Jomenvisst, vem kommer inte ihåg den trevliga personalen bakom charkdisken på EPA?
Välkommen till tråden om Motala, en stad i ständig förvandling... ;)
 
Toppen