Zlatko Schneberger
FD HBK Medlem
Nu kom Muhammed till berget
,betalade medlemskap idag och blev fullskalig medlem i klubben..hoppas att Ni står ut med mig,nu blir Klock Gunnar glad om han läser detta 

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Åker han fortfarande husbil?Nu kom Muhammed till berget,betalade medlemskap idag och blev fullskalig medlem i klubben..hoppas att Ni står ut med mig,nu blir Klock Gunnar glad om han läser detta
![]()
Jag vet inte faktisk ,har inte set han på ganska länge eller när han sålde affären så flyttade dom till lägenhet och då blir det svårare att träffas ..men sist jag pratade med så var han riktigt pigg så jag hoppas att allt är väl med han(dom)Åker han fortfarande husbil?
Arne
Tackvälkommen som fullvärdig medlem !
välkommen hit ,hoppas du håller samma nivå på inläggen som tidigare, hälsa klockis om du träffar han,Nu kom Muhammed till berget,betalade medlemskap idag och blev fullskalig medlem i klubben..hoppas att Ni står ut med mig,nu blir Klock Gunnar glad om han läser detta
![]()
Tack för välkomnande och självklart ska jag hälsa "klockis"...men vilka inlägg menar Nivälkommen hit ,hoppas du håller samma nivå på inläggen som tidigare, hälsa klockis om du träffar han,
alla tidigare ,kanske i någon annan grupp ,burstner tex,Tack för välkomnande och självklart ska jag hälsa "klockis"...men vilka inlägg menar Ni
Tack ..visst har jag varit det men det var länge sedan så långt tillbaka 0ch året var 2007Hej och välkommen - igen, jag har för mig att du varit medlem tidigare i HBK, eller?
Tackvälkommen som fullvärdig medlem !
Tack alla som välkomnandeNu kom Muhammed till berget,betalade medlemskap idag och blev fullskalig medlem i klubben..hoppas att Ni står ut med mig,nu blir Klock Gunnar glad om han läser detta
![]()
2007!! uj va tiden går, 2005 lämnade vi motala efter 35 år ,och hamnade i hudiksvallstrakten.Tack ..visst har jag varit det men det var länge sedan så långt tillbaka 0ch året var 2007
Ojdå, Motala har förändrats tyvärr inte till det bättre enligt mig, dom stora industrier har försvunnit och i stan försvinner affärer en efter en, men frisörer och pizzerior är det gott om men detta gör inte stadskänsla.. Så det gamla "det var bättre förr" gäller i högsta grad2007!! uj va tiden går, 2005 lämnade vi motala efter 35 år ,och hamnade i hudiksvallstrakten.
Javisst var det bättre,med EPA, tempo o domus runt torgetOjdå, Motala har förändrats tyvärr inte till det bättre enligt mig, dom stora industrier har försvunnit och i stan försvinner affärer en efter en, men frisörer och pizzerior är det gott om men detta gör inte stadskänsla.. Så det gamla "det var bättre förr" gäller i högsta grad