• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlem

F

F.d. 7777

Guest
Hej!
Jag och min man kommer inom de närmaste dagarna att bli medlemmar här. Vi har en Fiat Ducato Maxi -87 som är husbilsinredd. Vi har bytt in vår husvagn mot en Burstner -88 på Fiat Ducato som vi ska hämta den 9/6 om allt blir klart till dess. Vi har inte haft husbil tidigare och tänkte prova hur det kommer att bli. Vi ska på en skandinavisk caravanclub träff i Danmark juli månad och sedan åka vidare till Tyskland när vi ändå är på gång. Vi har aldrig varit utomlands, så med goda vänners tips och förslag på utflyktsmål ska detta bli väldigt intressant. Detta får räcka för denna gång. Ni som vill får gärna skriva och berätta om vad som helst. Är också intresserad av vad man ska tänka på och vad som kan vara akilleshälar med bilen. Mannen mekar själv med bilar så det känns tryggt.

Vi hörs

hälsningar Ann med (gubben) Rolf
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.432
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Medlem

Hej och välkomna Ann & Rolf

När ni tittar runt här på sidorna kommer ni nog att få svar på en del funderingar ni har, annars är det bara att skriva och fråga.

Vi hade precis som ni husvagn tidigare, och kan väl säga att vi blev förälskade direkt i husbilslivet. Så lycka till med husbilen.
Carina & Gunnar HBK 6 i Tyresö :wink:
 
Toppen