• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlem 2008

• Startad av Startad av F.d. 25020
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 25020

Guest
Såg idag här i Pajala medlem 2008 hann inte se vart han tog vägen hade tänkt mig en pratstund Mvh 220 Sture i Pajala:rolleyes:

Sv: Medlem 2008

Hej Sture
En liten hälsning från hbk 2940. Vi är i Tromsö och här regnar det. Det är kanske bättre i Sverige:(:o:rolleyes::D

Nej, 45an utanför Mellerud just nu.

Bilagor

• DSC01947.JPG
    DSC01947.JPG
    2,1 MB · Visningar: 4

45an igen norr om Mellerud. En vägtrumma har översvämmats och vägbanan spolats bort.
Fast det har nog inte hänt idag, repgrupp på plats.

Bilagor

• DSC01949.JPG
    DSC01949.JPG
    2,3 MB · Visningar: 2

Ja det är nog tur att det bara är lite regn här i Norge, än så länge är vägarna kvar. Men var tusan är den där förbaskade solen som vi alla längtar efter

Solen var i alla fall i Frankrike för ett par dagar sen. Vi är på hemväg därifrån och har haft soligt, fint och lagom varmt i två veckor. Prima resväder med andra ord.

Senast redigerad av en moderator:

Och vart har medlem 2008 tagit vägen och vad har han för väder tro?????

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen