• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

med husbil i europa

F

F.d. 52971

Guest
hej jag undrar om någon vet var man kan köpa boken med husbil i europa

Sv: med husbil i europa

Den lär för tillfället vara slutsåld, men kolla direkt med författaren Anders Witt (Åkebo), medlem i klubben.

boken är slutsåld hos utgivaren enligt meddelande på hemsidan Husbil i Europa
kanske finns det någon i klubben som vill sälja sitt ex och det kanske var din avsikt med att starta tråden?

Har varit i kontakt med Anders Witt ang boken och enl honom kommer ev en nyutgåva till jul.
mvh/Christer

Jag var på en föreläsning om att resa i Europa med Anders Witt på Elmia mässan. Han sa att det skulle komma en uppdaterad upplaga av boken under 2009.

Hej.
Jag har för ett par månader sedan kommit över boken på Caravanhallen i Haninge (tror jag företaget hette). Fick ett tips om att dom kunde ha ett antal ex av boken.
Efter ett tel.samtal sände man en bok omgående. 160-170 :- med frakt vill jag minnas.
/egon

Hallå där

Jag kan berätta att jag planerar att ge ut en reviderad upplaga av HUSBIL I EUROPA inom kort. Jag hoppas kunna lämna den till trycket i början på november och att den således kan levereras i mitten på december. Jag har ett par hundra förhandsbeställningar så jag är angelägen att komma med boken snabbt. Den går således att förhandsbeställa på bokens sajt Husbil i Europa.
Min andra bok, TYSKA AVSTICKARE, finns dock på lager och kan beställas via den bokens sajt Tyska avstickare.
Anders Witt

Tillbaka
Toppen