• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Max trådar att ignorera ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Det är inte så att du ignorerar trådar som är väldigt gamla och inte varit aktiva på lång tid? Dessa kan du ju i så fall avignorera och på så sätt frigöra plats i lista för färska ignoreringar.

//Michael, HBK Web
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.781
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Det är inte så att du ignorerar trådar som är väldigt gamla och inte varit aktiva på lång tid? Dessa kan du ju i så fall avignorera och på så sätt frigöra plats i lista för färska ignoreringar.

//Michael, HBK Web

Jo, det virker, men der mangler en funktion, så man kan "afignorere" tråde som er ældre end valgt dato. Eller måske en side af gangen. Som det er nu så virker det som om at man enten skal afignorere en tråd ad gangen eller at man kan afignorere alle tråde på en gang.

Eller har jeg misforstået noget?
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.781
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
En hel del tråde sporer ud efter 7 til 8 indlæg, og det betyder ,at jeg ikke har lyst til at have dem stående på min liste over ulæste indlæg. Jeg har jo ikke lyst til at læse disse udsporinger, så hvorfor forholde mig til hvert nyt indlæg i tråden

Som dansker har jeg meget lidt interesse i rabatter på diesel, som man skal være svensk for at få. Heller ikke forsikringsspørgsmål, bonus malus og lignede har nogen værdi for mig.

Jeg vil gerne læse visse rejseberetninger, men ikke alle, så jeg kan ikke bare vælge den kategori fra.

Det er ikke så slemt mere, men før var der en del tråde, som var påvirket af fredag- og lørdagskvell. Dem vil jeg gerne undgå.

Når det så er sagt, så er der rigtig mange tråde på dette forum, som er vældig interessante, og som har meget "matnyttigt" for mig, så dem læser jeg med interesse. Og hvis jeg kan hjælpe med en faktuel oplysning til tråden, så skriver jeg meget gerne et indlæg om det.
 

Knazig & Ilis

FD HBK Medlem
Inlägg
658
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
25947
Medlemskap
2022
Va ni skall krångla till det!!
Är det inte enklare att låta bli att öppna de trådar ni inte vill läsa. Ni vet ju tydligen vilka det är
eftersom ni tänkt märka dom "ignorera".....:)
// Janne
Nya inlägg kommer ju högsta upp i flödet.
Vill gärna spara tid på att slippa se och scrolla genom sådant jag redan dissat...
Sedan betackar jag mig från
kommentarer från tomtar som tycker att jag borde göra på annat vis..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen