• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Martins i Yngsjö

Mats/Inger Nilsson

HBK Medlem
Inlägg
417
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
19452
Medlemskap
2024
Ny ställplats vid Campingen i Yngsjö vid Martins rökeri
Kordinatorna
N 55°51'36.6588"
E 14°13'11.9388"
Bredvid Helgeå
Ca 1 km till havet
Kolla på campingens hemsida
Cafe' och bullar på plats mycket fin plats all service finns
 

Bilagor

  • 15925578646896028131501071967645.jpg
    15925578646896028131501071967645.jpg
    1,9 MB · Visningar: 160
  • 20200619_085129.jpg
    20200619_085129.jpg
    6,3 MB · Visningar: 146

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Jag skulle kunna gör det men jag vill gärna att du själv gör en ändringsanmälan, detta för att visa dig och andra på hur man gör.
Klicka på "Husbilsplatser" i den blå menyraden.
Klicka på "Visa sök alternativ".
Skriv Yngsjö i sökfältet. Välj Yngsjö, Kristianstads kommun... i den popup-rutan som visas.
Klicka på husbilsplatsikonen.
Klicka på "Visa detaljer".
Rulla bilden så du kommer längst ner och klicka på "Föreslå ändringar".
Där skriver du din information och avslutar med att klicka på "Skicka in".

Som sagt, jag hade kunnat ta hand om din information men nu vet alla som läser tråden hur man gör för att uppdatera informationen på en husbilsplats.
Det är vi medlemmar som genom att rapportera in aktuell information håller registret över husbilsplatser på en hög och aktuell nivå.
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Jag skulle kunna gör det men jag vill gärna att du själv gör en ändringsanmälan, detta för att visa dig och andra på hur man gör.
Klicka på "Husbilsplatser" i den blå menyraden.
Klicka på "Visa sök alternativ".
Skriv Yngsjö i sökfältet. Välj Yngsjö, Kristianstads kommun... i den popup-rutan som visas.
Klicka på husbilsplatsikonen.
Klicka på "Visa detaljer".
Rulla bilden så du kommer längst ner och klicka på "Föreslå ändringar".
Där skriver du din information och avslutar med att klicka på "Skicka in".

Som sagt, jag hade kunnat ta hand om din information men nu vet alla som läser tråden hur man gör för att uppdatera informationen på en husbilsplats.
Det är vi medlemmar som genom att rapportera in aktuell information håller registret över husbilsplatser på en hög och aktuell nivå.
Bra!
Så här har jag alltid gjort, när jag har hjälpt andra med olika saker. Jag gör det inte åt dem utan jag talar/visar hur de ska göra, så att de kan göra det själva nästa gång. Om jag gör det åt dem, så får jag göra det nästa gång också.
 

pegosa59

FD HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
24749
Medlemskap
2021
Mycket trevlig camping, rent och snyggt! Var där för en vecka sedan. Ägaren var lite orolig för ev. uteblivna gäster nu då inga marknader i Kivik och Sjöbo genomförs, likaså baechvolleyn i Åhus är ju inställd. Kommer man tidigt brukar det inte vara problem att få plats vanligtvis.
Rekommenderas varmt. Jättegott bröd och fikabröd inne på Darins, som ersatt rökeriet.
 
Toppen