• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Marknadens mest aktuella husbilsplatsöversikt

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Skulle vilja utnämna vår egen eminenta ställplatskarta att vara den aktuellaste i marknaden och som hela tiden 24/7 uppdateras, åtminstone vad gäller den svenska delen.

Ett aktuellt exempel. Idag, den 27 juli, publicerar lokaltidningen Skaraborgsbygden nyheten om att man i Mariestad har öppnat 31 nya husbilsplatser, i yttre hamnen.

När jag såg ”nyheten” tänkte jag lägga in den hos oss i vår ställplatskarta........ kollade, men den var redan inlagd den 24 juli!

Känns tryggt, bekräftade igen, att för oss räcker det med vår egen ställplatskarta. Bugar för för våra medlemmar som håller alla dessa data, som hela tiden förändras, up-to-date.... Tack.

TommyD
 
Senast ändrad:

Laika 730

HBK Medlem
Inlägg
158
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
6048
Medlemskap
2024
Skulle vilja utnämna vår egen eminenta ställplatskarta att vara den aktuellaste i marknaden och som hela tiden 24/7 uppdateras, åtminstone vad gäller den svenska delen.

Ett aktuellt exempel. Idag, den 27 juli, publicerar lokaltidningen Skaraborgsbygden nyheten om att man i Mariestad har öppnat 31 nya husbilsplatser, i yttre hamnen.

När jag såg ”nyheten” tänkte jag lägga in den hos oss i vår ställplatskarta........ kollade, men den var redan inlagd den 24 juli!

Känns tryggt, bekräftade igen, att för oss räcker det med vår egen ställplatskarta. Bugar för för våra medlemmar som håller alla dessa data, som hela tiden förändras, up-to-date.... Tack.

TommyD
Håller med, men den fanns i ställplatslistan redan den 18 maj då vi stod där i två nätter/ Laika 730
 

Kristian676

FD HBK Medlem
Inlägg
1.558
Kommun
Falköping
HBK-Nr
16927
Medlemskap
2021
Skulle vilja utnämna vår egen eminenta ställplatskarta att vara den aktuellaste i marknaden och som hela tiden 24/7 uppdateras, åtminstone vad gäller den svenska delen.

Ett aktuellt exempel. Idag, den 27 juli, publicerar lokaltidningen Skaraborgsbygden nyheten om att man i Mariestad har öppnat 31 nya husbilsplatser, i yttre hamnen.

När jag såg ”nyheten” tänkte jag lägga in den hos oss i vår ställplatskarta........ kollade, men den var redan inlagd den 24 juli!

Känns tryggt, bekräftade igen, att för oss räcker det med vår egen ställplatskarta. Bugar för för våra medlemmar som håller alla dessa data, som hela tiden förändras, up-to-date.... Tack.

TommyD
Det är ju bra att kunna slå den eminenta publikationen Skaraborgsbygden, som inte precis är husbilsorienterad utan det ställe där man mer kan följa lantlivets problem och glädjeämnen, tidningen är up to date i en vecka då den alltid utkommer en gång i veckan. :)
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Hej. Vissa ställplatser ser man utan att vara inloggad men inte alla. Varför undrar vi.
De platser som visas för de som inte är inloggade eller för HBK Intresserade är tömningsplatser. De har en röd, grön eller en kombination av dessa färger som en ram runt ikonen.
Dessutom finns 16 demo-platser i Göteborgs Norra Skärgård.
För att se alla våra husbilsplatser måste du vara HBK Medlem och inloggad.
 
Toppen