• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Markera en tråd som oläst?

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.281
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Markera en tråd som oläst?

Nej, men du kan välja Prenummererera på det här ämnet i menyn Ämnesverktyg i den blå listen ovanför tråden.
 

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.870
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Markera en tråd som oläst?

Tack för snabbt svar!

Anledningen till min fråga är att ibland läser jag trådarna i telefonen, ibland är det en tråd jag vill öppna senare i datorn men minnet är inte alltid det bästa :)

Något bra råd?
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.798
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Sv: Markera en tråd som oläst?

Det nærmeste er vel nok at finde "dagens indlæg" under Snabblänker, men det virker jo kun samme dag.

Og du skal jo også selv huske at kigge i dagens indlæg. :wink:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Markera en tråd som oläst?

Du kanske kan citera inlägget med ett tack och sedan gå in på mina inlägg :) så gör jag ibland då jag vill öppna det hemma vid dator och jag saknar oxå funktionen.

/Pelle
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.613
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Markera en tråd som oläst?

De gånger som jag fått en förfrågan om detta så har det gällt att partnern också läser inläggen. Enklast är då att den ena begär partnermedlemskap(P) med egen inloggning, villkoren för detta står i stadgarna.
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.798
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Sv: Markera en tråd som oläst?

Du har ret lige præcis i dette tilfælde, Gunnar.

Men det Lasse og jeg savner, er muligheden for at kunne nærlæse et længere indlæg, som vi ikke har tid til at læse i lunchpausen på Smartphonen. Med en sådan "marker ulæst" knap vil indlæget i tråden være synlig, når vi kommer hjem til PC-en og har bedre tid til at læse ordentligt.

Vi kan jo ikke altid se på overskriften, hvor langt indlægget er, så vi kan undlade at åbne indlægget.

Så, ja. Jeg savner også sådan en knap.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.613
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Markera en tråd som oläst?

Registrera din partner och använd dennes i Smartphone! :)
 

EssoJ

HBK Medlem
Inlägg
781
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2024
Sv: Markera en tråd som oläst?

Även jag saknar en sådan funktion.
I t.ex. Outlook kan man markera ett mail som läst/oläst när man öppnat det eller har framme listan med mail. Något liknande skulle kanske gå att få fram även för Husbilsklubben.se.
Det är särskilt när man sett något som man vill gå tillbaka till och kolla extra på som en sådan funktion skulle vara bra. Hoppas det går att ordna.
EssoJ
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.798
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Markera en tråd som oläst?

Grunnet endel endringer mellom vB3 og vB4 sammen med manglende konverterings hjelpemiddler ble det aldri noen glidene oppgraderinger.
 
Toppen