• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Manual Burstner 821

• Startad av Startad av F.d. 31036
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 31036

Guest
Hej !

Jag undrar om det är någon som har en manual på svenska till en Burstner 821 Elegance från 2010 ?

Hälsningar Peter

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Manual Burstner 821

Jag har den digitalt men den är på över 4,8 Mb!
Så du måste har stor mailbox för att ta i mot den!
Jag gjorde så här i stället så kan du ladda ner den!

Bilagor

Senast ändrad:

Kanon !

Stort tack !

Har precis köpt bilen och fick bara med en manual på Tyska och min minityska i 9.an räckte visst inte !!!!

Håller på att fixa lite med en och undrar om du vet hur man kommer åt att justera soffan direkt till höger när man kommer in !
Den är ju justerbar i 2 lägen och behöver justeras då den flyttar sig under färd.
Batteriet sitter ju under soffan också så att jag vill gärna komma åt det också !

Verkar vara en väldigt trevlig bil annars har bara varit ute på en liten tur än !

Hälsningar Peter

Hej Peter !
Hoppas du fått svar, jag har varit borta både från bostanden och nätet ett tag!
Jag har tyvärr inget råd, har haft problemet jag med men i samband med service i Fd Halland Camp fixadde de det åt mig. De killarna som är duktiga på våra bilar är kvar hos den nya ägaren där!
Bengt

Tillbaka
Toppen