• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Malaga

F

F.d. 12848

Guest
Någon som vet om man kan parkera för 8 dagar vid flygplatsen i Malaga

Y

Yjons

Guest
Sv: Malaga

Gå in på www.brunoscar.com Jag vet att företaget anlitas för parkering när "Spaniensvenskarna" parkerar sin bil vid flygplatsen för att t ex flyga hem över jul. Brunoscar är ett biluthyrningsföretag med kontor i Puerto La Duquesa söder om Estepona. Där finns också en svensktalande vid namn Linus Hansen som förmodligen kan hjälpa till vid frågor.

Gurli

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
230
Medlemskap
2023

Hej!
För 2 år sedan parkerade vi på Picasso parking vid flygplatsen i Malaga under 3,5mån. Mannen talar bara spanska men det gick bra att förstå varandra. Ska vi lämna bilen fler gånger uppsöker vi honom.
Hälsningar Solveig o Lars

F

F.d. 25023

Guest

Hej,
Det går bra, det finns även P-företag med svenska ägare och svenska som språk. Kolla gärna på på Sydkusten.se eller tidningen. Hade själv bilen parkerad på ett spanskt ftg förra året 9 dagar.

hälsning
jyrkla/274

Toppen