Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kanske en elektrisk kulventil med fjärrkontroll: http://www.husbilsklubben.se/forums/t78131/
ELektrisk kulventil måste vara bästa lösningen somtyp den Danniel skrev om
Med en magnet ventil får du nog inte samma flöde och blir lätt stopp med massa grums som. Blir i tanken
Monterade en sådan ventil och den fungerar mycket bra! Drar bara ström under omställningsfasen, väldig utväxling och mycket tyst. Isolerade med rörisolering och satte värmeplatta mot kranen på 15w för att hindra frysning. Kopplad via termostat och brytare. Isolerade gråvattentanken med liggunderlag och det fungerar bra kring nollan, vi kör inte med vatten i på vintern. Smidigt med fjärrkontrollen också.
Med vänlig hälsning, Conny J
Tänkte på kulventilen som det var länk till tidigare, magnetventiler har dessutom normalt liten öppningsarea.
Med vänlig hälsning, Conny J
Varför raderades min bild på ventilen i min BürstnerTvå inlägg raderade, en annons och ett svar!
Men herrejösses orkar man inte att kliva ur ur bilen och öppna en kran manuellt ???
Nej det orkar man inte. Jag har även en kamera för att se exakt var jag tömmer, coolt va
Men herrejösses orkar man inte att kliva ur ur bilen och öppna en kran manuellt ???