• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Magnetlock Ipad Skal

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Köpte ett nytt skal till vår Ipad med ett magnetlock. När man stänger igen locket och bär omkring detta slår Ipaden till o från hela tiden. Klick klick klick klick. Vad beror detta på? Det förra skalet var inte så. Är det bara att slänga skiten? Vad är det som styr själva avstängningen av locket?? Häggen i Umeå

F

F.d. 58939

Guest
Sv: Magnetlock Ipad Skal

Det låter som om magnetremsan i locket inte ligger rätt mot iPaden. Är locket sladdrigt kan det bli så att den stänger av och på sig hela tiden när magneten flyttar sig in och ut ur fältet.

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Det låter som om magnetremsan i locket inte ligger rätt mot iPaden. Är locket sladdrigt kan det bli så att den stänger av och på sig hela tiden när magneten flyttar sig in och ut ur fältet.

Nej locket är inte sladdrigt. Häggen i Umeå

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Det förra fullt fungerande skalet var inte ett originalskal det heller men förmodligen av bättre kvalla. Tack för som vanligt snabba svar. Häggen i Umeå

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025

Hej

Hade samma problem.

Gå in på inställningar, allmänt och avaktivera funktionen på lås/lås upp, så slipper du besväret.

Hejs
Claes 105

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025

Japp, förstår att originalet funkar, men jag o vissa med mig som inte har detta, själv har jag BELKIN, kan ju stänga funktionen.

Hejs
Claes 105

F

F.d. 25109

Guest

Japp, förstår att originalet funkar, men jag o vissa med mig som inte har detta, själv har jag BELKIN, kan ju stänga funktionen.

Hejs
Claes 105

Vi använder ett Belkin inköpt på Clas Ohlson. Fungerar utmärkt. Kan du ha fått ett dåligt exemplar?

MVH

Toppen