• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Många vill förhindra inbrott...

Sv: Många vill förhindra inbrott...

Smart, ska genast vidarbefodra till en kompis vars stövare är fena på att ta sig ut.:msn_laugh:

Hahaha!

Samma här, speciellt om annat djur, folk knatar runt på utsidan huset! (vill ut & hälsa)
Men vi låser dörren så fort vi kommer hem/in, än har Maija inte listat ut hur man låser upp låsvredet.. :msn_wink:

Tänk bara på att sätta den så det går att öppna dörren! Det misstaget gjorde jag. :msn_embarrassed:

Japp, det där vet vi allt om...
Vända handtag, alltid låsa och diverse uppfinningar. Allt ätbart typ 1.5 m upp....
Den här fungerade perfekt, särskilt efter genomgående bultar eftersom "min gamle far" envisades med att "rycka loss" anordningen istället för att ta i handtaget..
Numera är det tyvärr ett minne blott, fick avliva vår "ADHD" hund innan Jul,
så nu finns bara hålen kvar...

Bilagor

• hallen 003.JPG
    hallen 003.JPG
    516,2 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Toppen