• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lumia

mikesix

HBK Medlem
Kommun
SALEM
HBK-Nr
1317
Medlemskap
2025
Det är minst 15 år sen jag hadde en Nokia mobil ,men har nu haft en Lumia 800 med windows 7.5 i en månad o börjar förstå hur bra den funkar,har som jämförelse kört android i 3 år.
Enda som man kan klanka ner på är att det än så länge är dåligt med appar(ca 50000):msn_laugh:

Micke

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Lumia

Det är nog den snyggaste på marknaden och den avgör om Nokia finns kvar om ett år.

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022
Sv: Lumia

Det är minst 15 år sen jag hadde en Nokia mobil ,men har nu haft en Lumia 800 med windows 7.5 i en månad o börjar förstå hur bra den funkar,har som jämförelse kört android i 3 år.
Enda som man kan klanka ner på är att det än så länge är dåligt med appar(ca 50000):msn_laugh:

Micke

Hejsan!
Det är ju inte kvantiteten som räknas utan kvaliten , så 50000 bra appar är ju bättre än en massa halvtaskiga. Använder Android för tillfället men har testat windows 7.5 och det verkar på många sätt mycket enklare att använda, tydligt gränssnitt och okomplicerade funktioner.
Så det är nog en bra telefon och huvudsaken är ju att DU själv är nöjd ;)

Toppen