• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LUDDE KUDDSSON numera riksbekant

F

F.d. 25270

Guest
Ludde Kuddsson, välbekant och duktig naturfotograf som gläder oss här på forumet med sina fantastiskt fina bilder har nu uppmärksammats i tidningen FOTO för sin fina kalender för 2011 som hon har fotograferat för sin hemkommun Kungsbacka. Grattis Anette för att du uppmärksammats.

Hälsningar
Harry Hymer
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: LUDDE KUDDSSON numera riksbekant

Tackar! Har själv inte tidningen (antar att det är Foto du menar), ska köpa den i morn. Fattade som att det skulle vara en mindre notis i tidningen, nu är jag nyfiken...:wub:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: LUDDE KUDDSSON numera riksbekant

Tack vad snälla ni är, nu blir jag rörd...:oops:...hoppas ni kan komma och se nån bildvisning framöver. Vad jag vet just nu så blir det ju en i Kungsbacka i höst, lokal o tid är inte klart än. Sen är jag reservföreläsare på Skånsk Naturfotofestival i mitten på mars, så om nån av de ordinarie blir sjuk så ska jag ha bildvisning....fast jag hoppas verkligen inte att jag behöver rycka in, det är alltid en besvikelse för publiken när en föreläsare de betalat för att se inte kommer...:yes:

Men nästa år är jag ordinarie föreläsare på ovan nämnda festival.

Nu håller jag på o packa ryggsäcken, det blir först en tidig tur på långfärdsskridskorna med en kollega på sjön Lygnern, sen blir det en flygning över Kungsbackafjorden med ultralätt plan.

Sist jag flög spydde jag som en hund, nu har jag köpt sjösjukepiller på apoteket och hämtat en bunta grillpåsar på ICA, så hoppas jag inte blir flygsjuk den här gången!:p:

Eventuellt så ska jag även ner till Hässleholm på mitt första Photo Natura möte på eftermiddagen, om jag hinner...
Bilder kommer i så fall på måndag kväll!

Bifogar en bild på mig själv för en gångs skull, jag gillar egentligen inte att vara med på bild, men den här är väl hyfsad, Foto Claes-Göran Sandblom/GöteborgsPosten

Ha det gott all snälla HBK:are!
/Annette (Ludde)

20110128.002.jpg
 
Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: LUDDE KUDDSSON numera riksbekant

Du har en unik förmåga att förmeddla känslor genom dina bilder. Jag finner ro i många av bilderna och andra får mig att tänka till.

Bilden på dig är så bra. Jag bara undrar hur man kan se så fräsch ut med en jättestor ryggsäck och en enormt objektiv. Dessutom är du supersnygg i håret. Kom du precis ut ifrån frissan??

Hoppas att du kommer att glädja oss med många fina bilder i många år framöver.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: LUDDE KUDDSSON numera riksbekant

Tackar Eva, frisyren är dock det sista jag bryr mig om...:D, den är som den är! Brukar alltid ha mössa på mig, men fotografen ville jag skulle ta av mig den...
För det mesta brukar jag ha "kuddfrisyr"...:p:
 
Senast ändrad:
Toppen