• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LTC smart tv

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.860
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Jag har den senaste Allente appen. 1.18.11.0 Funkar fortfarande inte . Har jobbat mycket med detta. Allente appen i LTC påstår fortfarande att jag inte har Internetuppkoppling! Har sedan en tid tillbaka förpassat min LTC till köket, där den som slav styrs av en Apple-TV. En 10 år gammal Andersson-TV åkte in i husbilen. Så jäkla mycket bättre!! LTC sk Smart-TV är skit, trots att TV:n bara är ett åar år gammal.
 

Seppo Honkanen

HBK Medlem
Inlägg
676
Kommun
Österåker
HBK-Nr
28785
Medlemskap
2024
Jag har den senaste Allente appen. 1.18.11.0 Funkar fortfarande inte . Har jobbat mycket med detta. Allente appen i LTC påstår fortfarande att jag inte har Internetuppkoppling! Har sedan en tid tillbaka förpassat min LTC till köket, där den som slav styrs av en Apple-TV. En 10 år gammal Andersson-TV åkte in i husbilen. Så jäkla mycket bättre!! LTC sk Smart-TV är skit, trots att TV:n bara är ett åar år gammal.
Jag har samma problem med Allente appen att den säger inget Internet. Då kör jag appen i mobilen och gör en spegling.
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.369
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
På min ltc 24 smart tv som har Android 9 där kan jag ladda ner Telia stream appen, men inte Telenor stream. Den får jag köra via google chromecast.
Jag ser att ltc nya 32 tummare har Android 11.
Det blir förhoppningsvis en förbättring.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.860
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
På min ltc 24 smart tv som har Android 9 där kan jag ladda ner Telia stream appen, men inte Telenor stream. Den får jag köra via google chromecast.
Jag ser att ltc nya 32 tummare har Android 11.
Det blir förhoppningsvis en förbättring.
Hos mig har LTC förbrukat sitt förtroende. Det blir aldrig en LTC mer!
 
Toppen