Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sök gärna på lpg och adaptrar så finner du många trådar i ämnet.Vill ha info ang adapter och hur LPG fungerar mmmm
Peter
Kan du beskriva lite mera vad det är du söker? Hur du tänker runt LPG?Vill ha info ang adapter och hur LPG fungerar mmmm
Peter
Du vet att man inte får fylla vanlig gasoltuber vid LPG tankställen, eller har du tankflaska med fyllstopp?Hur får man tag i adapter, behövs olika i Europa?
Använde den längst till höger igår på mack utmed motorvägen till Lissabon, Portugal. Så smidigt att ha fast tank (och billigt)!
Vad begär du? det har ju bara gått drygt 2 dygn...Fortfarande ingen kommentar från TS, så frågan är har han fått det svar han vill??
Vad fick du betala ca?Oliver på Gasolproffsen monterar snabbt och billigt. Han fixade min tankinstallation, han håller till i Örebro.