Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ett 50tal ställen finns i södra halvan av Sverige.Tack
Det gällde påfyllning av gasoltub, heter tydligen FVF inte LPG.
Det var inte på så många ställen som det fanns sådan möjlighet.
Snarken 2
Det gällde påfyllning av gasoltub, heter tydligen FVF inte LPG.
Håller med dig, har du något förslag på bättre benämningar för "fyllning vanlig flaska" och "tankning fast tank"?Det kan leda till förvirring när man använder hemmagjorda förkortningar (FVF kan till exempel betyda Fisevårdsföreing).
Man kan ju tycka det, men den här diskussion och begreppsförvirringen börjar kännas så pass bekant för mig att jag funderar på en alternativ lösning som förhoppningsvis fungerar, oavsett vad man har för preferenser.så skall det väl funka för oss?
Ny ägare i Skepplanda, samma plats men nya öppettider och nytt telefonnummer
Vi som inte har fasta tankar kan förmodligen inte använda generella LPG stationer. Så någon sort av differentiering behövs. LPG och LPG-F (för flaska) kanske?
Det tekniska i kartan bromsar en sådan namnsättning.LPG och LPG-F (för flaska) kanske?
Det skulle väl fungera hyggligt för ganska många av våra ställen vi kan fylla gas på, men inte för alla.Varför inte FS (= FyllningsStation)?
Sjöberg har ju nyss i ett tydligt inlägg förklarat att det inte är så enkeltHej! Varför inte bara lägga till ett f. Alltså LPG och LPGF. Där F står för fyllning.
Bara ett förslag. Ha de gött.
Hälsningar Sanddammaren