• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LPG installation med Aluflaska

Vidaliv

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9925
Medlemskap
2024
Vet någon var man kan installera det i Stockholmsområdet-Mälardalen.
Hälsar Eva o Beppe som äntligen kommer till skott med bättre gasinstallation
tre veckor före avresa söderut.

Sv: LPG installation med Aluflaska

Hej ingen av Gasfyllarna du föreslog gör installationer däremot så hänvisar dom till just Örebro. Det blir lite lång resväg tycker vi. Norrköping installerar också. Men stort Tack

Listan verkar inte vara så aktuell längre. Men tack Håkan vi letar vidare.

God fortsättning på julen och tack för svaren.
Det blir den 8/1-18 i Eskilstuna vi får gasjobbet gjort. Bra pris som vi redovisar efteråt.
-Och bilen hinner väckas ur vintersömnen före avresan 13/1 när det bär av mot Marocko.
Eva och Beppe

Kanske försent?
Men kolla även Lindströms Husbilar i Bålsta- även de säljer/ monterar Alugas
(Ligger kanske lite närmare?)

Hej Eva och Beppe,
Jag är säker på att Ni njuter av den härliga resan till värmen. Hur gick det med alu-gasol installation i Eskilstuna? Har Ni installerat en eller två alu flaskor, och utvändig påfyllning? Är Ni nöjda med resultatet? Hur mycket har det kostat? Jag frågar då jag planerar göra det också: en alu flaska (behåller kompositflaskan som reserv under resor). Hälsningar Janne

JanneB jag ser att vi bor i samma kommun, jag har installerat Alugas om du är intresserad se min installation/få tips.

Hej Olof, tack, vad snällt gärna skulle jag vilja se Din installation och få del av Dina erfarenheter. Jag skickar sms via privat väg./ Janne

Jag är också intresserad av era erfarenheter eftersom jag funderar på att göra en sådan installation när vi kommer tillbaka till SVerige i

Äntligen ett svar från oss. Det blev firman utanför Eskilstuna. Det blev ett jättebra jobb, tog ung. två timmar allt fint och har fungerat bra. Kostnad 6300kr inklusive utvändig påfyllnad och fyra adaptrar. Tel till Mikael som gjorde jobbet: 016-344080. Hälsningar Eva o Beppe

Tillbaka
Toppen