• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Logi utan husbilen???

Leif.Lisa

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
12126
Medlemskap
2025
VI är nyblivna medlemmar i HBK, men har haft husbil i 14 år. Vi åker ner till sydspanien nästa vecka för att "reka" lite bland er övervintrare. Kanske vi åker ner med husbilen nästa höst/vinter.. Finns det logi i rum/stugor på de campingar ni bor på/känner till, som vi kan hyra, eller måste vi leta hotell? Tacksam för all info - och gärna adresser.
Mvh Lisbeth o Leif

Sv: Logi utan husbilen???

Cabopino är en camping i närheten av Marbella. Där finns stugor att hyra. Pris vet jag inte. På denna camping brukar det bo svenskar och jag tror att det är en ganska bra camping.

Sv: Logi utan husbilen???

Hej
Marjal Guardamar( Alicante) har stugor för uthyrning 42E/ natt för 2 personer inkl allt mer än 8 dar 15% rabatt
större rabatt efter längre tid ( under lågsäsong)
Gun

Tillbaka
Toppen