• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lmc

F

F.d. 15212

Guest
Hej på er jag har lammnat handpenning på en lmc 671g skulle vara roligt att höra era synpunkter på denna bil var int blyg ps har bara lämmnat 2000kr

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025
Sv: Lmc

Hejsan
Är själv inne på andra året i en LMC 671G -06.
För vår familj med 2 vuxna och 2 tonåringar (som än så länge följer med) så är bilen helt perfekt.
Är använd både i vår vinter tider och sommar (dock inte provat "riktig" vinter) och det har funkat finemang.
Kvalitetsmässigt har jag inget heller att klaga på, allt fungerar fint och luckor och skåp känns stabila.
Garaget är underbart att hitta där vi lekande får in 4st vuxencyklar + allt annat jox

Jag tror du blir nöjd.... :D

F

F.d. 15762

Guest
Sv: Lmc

Hejsan
Är själv inne på andra året i en LMC 671G -06.
För vår familj med 2 vuxna och 2 tonåringar (som än så länge följer med) så är bilen helt perfekt.
Är använd både i vår vinter tider och sommar (dock inte provat "riktig" vinter) och det har funkat finemang.
Kvalitetsmässigt har jag inget heller att klaga på, allt fungerar fint och luckor och skåp känns stabila.
Garaget är underbart att hitta där vi lekande får in 4st vuxencyklar + allt annat jox

Jag tror du blir nöjd.... :D

Hej
jag ser att du sålt din husbil nyligen.
Vi har en exakt likadan och ska sälja så vi undrar vad priset du fick var, vi vet inte riktigt vad den står i?

Susanne

Toppen