• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LMC Cruiser Sport Line T712 E-BOX placering!

F

F.d. 50153

Guest
Hej

Kylskåpet har slutat fungerat, vart kan jag hitta e-boxen, antar att säkringen finns där för kylskåp?

Tack
 

MaJe

HBK Medlem
Inlägg
560
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
15405
Medlemskap
2025
Jag vet inte var varken el-blocket eller säkringar är placerade i en sådan bil men om du talar om ifall det är på gas, 12V eller 230V som kylskåpet inte fungerar kanske det går lättare att lista ut vad som är problemet.
En del bilar har bodelsbatterier och en del säkringar under passagerarstolen, under någon av sängarna, i ett skåp eller annat.
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Troligen sitter boxen under förarsätet. På en LMC 2013 helintegrerad gör den det iaf det men tror inte det skiljer mellan LMC's modeller.
Lätt att komma åt och och även se säkringarna genom att ta bort plastskyddet på stolens framsida.
 
F

F.d. 50153

Guest
Tack för alla svar :)

Den är helt död på displayen kylskåpet , både på 12/220v
Har hitta en stor blå styrbox som heter EBL630. Finns 6 säkringar där men inget har med kylskåpet att göra, måste finnas en central för boende delen tex lysen/kylskåp .m.m
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen