ILoR
HBK Medlem
Samsung TV 50" som vid återstart efter 1 timma avstängd, inte ger någon bild, bara ljud. Växla mellan kanaler fungerar. Den röda dioden lyser vid stand by och slocknar när ljudet hörs. Nya batterier i remoten.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Prova gör den helt strömlös 10 minuter. Dra ut strömsladden.Samsung TV 50" som vid återstart efter 1 timma avstängd, inte ger någon bild, bara ljud. Växla mellan kanaler fungerar. Den röda dioden lyser vid stand by och slocknar när ljudet hörs. Nya batterier i remoten.
Provade detta igår. Säkert 5 tim strömlös. Ingen förändring för "patienten."Pr
Prova gör den helt strömlös 10 minuter. Dra ut strömsladden.
Inga xtra grejerMarksänd antenn, parabol med F-kontakt eller kabel? Någon form av extern box? Samsung har ofta en samlingsbox för inkommande enheter. Kolla om den kontakten har glapp i boxen. Dvs den kontakten som går från boxen upp till TV:n.
Inga xtra grejer
Antennsladd från takantenn och sladd för elen. Reserven från förrådet, 32", fungerar ua.
Då har du troligen en kass TV!Inga xtra grejer
Antennsladd från takantenn och sladd för elen. Reserven från förrådet, 32", fungerar ua.
Har du Mät så du har 12 volt fram till TV
jag fick problem med ett relä som ej drog i bland
Och fick då 10 volt fram till TV
Ingen aningFinns det 50-tummare med 12V sladd?
Googla på "samsung tv only sound no picture"så få du en massa förslag på feletSamsung TV 50" som vid återstart efter 1 timma avstängd, inte ger någon bild, bara ljud. Växla mellan kanaler fungerar. Den röda dioden lyser vid stand by och slocknar när ljudet hörs. Nya batterier i remoten.
Spännande se hur det går. Hoppas på turEfter mailkontakt med Samsung Support, slutar ärendet med att reparatör kommer hem och åtgärdar felet. Bekanta i min omgivning har haft samma problem med "svart bildruta" men där har tipsen på Samsungs hjälpsida hjälpt