F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det är Sigmat 120-400 stillastående motiv! Efter vårat samtal igår gick jag in o kollade foton. Och de stillastående är bra kan tyvärr inte få bra kort när jag skall använda "hela objektivets längd" o flygande varelse. Fasen jag står i ett dilemma. Vet varken bu eller bä nu.Men Sus dom är ju knivskarpa??!! Är det Sigman? Snygga bilder!
Men Janne vilka frågor till en amatör som jag , jpeg o 1024 kan det vara det du vill höra.Sus, vilket format och upplösning har du lagt in dina bilder i.
Ja det är Sigmat 120-400 stillastående motiv! Efter vårat samtal igår gick jag in o kollade foton. Och de stillastående är bra kan tyvärr inte få bra kort när jag skall använda "hela objektivets längd" o flygande varelse. Fasen jag står i ett dilemma. Vet varken bu eller bä nu.
Ha det braSus
Gäller inte den gamla tesen, 200mm = 1/200 sek 400mm = 1/400 sek