F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det är Sigmat 120-400 stillastående motiv! Efter vårat samtal igår gick jag in o kollade foton. Och de stillastående är bra kan tyvärr inte få bra kort när jag skall använda "hela objektivets längd" o flygande varelse. Fasen jag står i ett dilemma. Vet varken bu eller bä nu.Men Sus dom är ju knivskarpa??!! Är det Sigman? Snygga bilder!
Men Janne vilka frågor till en amatör som jag , jpeg o 1024 kan det vara det du vill höra.Sus, vilket format och upplösning har du lagt in dina bilder i.
Ja det är Sigmat 120-400 stillastående motiv! Efter vårat samtal igår gick jag in o kollade foton. Och de stillastående är bra kan tyvärr inte få bra kort när jag skall använda "hela objektivets längd" o flygande varelse. Fasen jag står i ett dilemma. Vet varken bu eller bä nu.
Ha det braSus
Gäller inte den gamla tesen, 200mm = 1/200 sek 400mm = 1/400 sek