• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lite Grekland

F

F.d. 15181

Guest
Sv: Lite Grekland

Hvor er det?

Jeg elsker Hellas, men har så langt ikke fått maken med på bobiltur dit. :( Jeg ser for meg en tur på kryss og tvers på fastlandet(Nord-Hellas er fantastisk), og selvfølgelig en liten fergetur over til mitt kjære Chios.
 

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Lite Grekland

Det ligger utanför Preveza vid kustvägen från Igoumenitsa, Kanali beach.
Ett trevlig ställe att stå på någon natt, ingen service bara soptunna, bra som övernattning till och från färjorna.
Vi älskar också Grekland och det blev en liten tur runt i år också, får hoppas att det blir en längre nästa år, och att Grekland inte kollapsar.

Ha en fin fortsatt husbilshöst, familjen Åhnbrink
 

Anita / Soren

HBK Medlem
Inlägg
210
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2024
Sv: Lite Grekland

Ser ut som att ni har det skönt i Grekland, Vi drar iväg på en ännu så länge "ospecificerad" treveckorstur, med start idag på eftermiddagen. Ha en fortsatt trevlig resa hälsar Sören
 

noynoy

HBK Medlem
Inlägg
475
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024
Sv: Lite Grekland

Ni hittar alltid så fina pärlor i Grekland....
Ses i morgon...
Kramar från oss
 

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Lite Grekland

Ser ut som att ni har det skönt i Grekland, Vi drar iväg på en ännu så länge "ospecificerad" treveckorstur, med start idag på eftermiddagen. Ha en fortsatt trevlig resa hälsar Sören
Ja vi hade det skönt i Grekland! Tyvärr är vi inte där nu! Men imorgon är vi på Elmia och då kan vi drömma om ny husbil och härliga resmål!!
Ha en skön ospecificerad resa är så avundsjuk!!

Ha det bra på vägarna, familjen Åhnbrink
 
Toppen