Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja bilen var inte tvättad efter 5 mån resa i EU.Jaha! Nu gick låset till garaget sönder Adria 2008 var finns ett nytt att köpa.
Ser ut som original låset, har googlat och hittade inget, men detta ser exakt ut som originalet, tack för ditt snabba svarJag hittar väldigt mycket fler tillbehör och reservdelar när jag söker med engelska eller tyska ord. Turgriff (eller Klappenschloss) gav denna träff:
![]()
FAP 1200 Klappenschloss, System ZADI, inkl. Schlüssel & Zylinder, weiß bei Camping Wagner Campingzubehör
FAP 1200 Klappenschloss, System ZADI, inkl. Schlüssel & Zylinder, weiß von FAP in der Rubrik Fahrzeugtechnik, Türen & Klappen, Schlösser, Klappenschlösser - Dieses Kofferklappenschloss ist zur Nachrüstung oder Neumontage geeignet. Das System "ZADI" kann als gleichschließendes System in allen...www.campingwagner.de
Man får ju mäta så att det är samma storlek, men ganske en bit på vägen? Har själv beställt saker från Camping Wagner, mycket pålitliga att ha att göra med.
Lycka till!
/tomas
Hej.Ser ut som original låset, har googlat och hittade inget, men detta ser exakt ut som originalet, tack för ditt snabba svar