• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LED med allt

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Söker en TV med LED, MPEG4, DVD, USB. Hittar ingen av kvalitetsmärke.
Den bör vara 22" eller ev. 19"

Dom jag hittat är alltid LCD men jag vill ha LED och helst 22"

Någon som vet?

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: LED med allt

Jag har tolkat det så, att LED är en LCD-tv med bakgrundsbelysning av LED:confused:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Hej Åke.
Har kollat runt men det verkar svårt att få med allt. Nu sitter man inte i sjön eftersom vi har en tv som är o i husbilenk. Grejen är att vi skulle behöva flytta in den vi har i husbilen o då ska den nya ha som jag skriver "allt"

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hej, tänk på om TV'n skall ha allt, så skall den helst även ha DVB-T2 om den skall vara helt framtidssäker. Men om man skulle råka att hitta en så är det säkert stenålder inom ett år i alla fall :D.

Mv.h. JANKRO.

Senast ändrad:
F

F.d. 25246

Guest

Leijon trading får in LTC du kan köpa dom genom mitt företag om du vill.
Mikkeman.

Glömde det viktigaste LTC bygger sina för fritidsfordon vilket innerbär fuktskyddade kretser mm. allt är anpassat till miljön i ett fordon.

Observera att det inte är tillåtet med försäljning i de vanliga ämnestrådarna, se nästa inlägg. //HBK Web

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag vill påminna om att det inte är tillåtet med annonser eller försäljning via de vanliga ämnestrådarna. För de som vill sälja produkter och är villiga att lämna en speciell rabatt eller annan förmån till medlemmarna kan få ett företagsform, alternativt annonsera under Annonser längst upp i den grå listen på sidan.

//Michael, HBK Web

Toppen