• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lay out på detta forum

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Jag ser att det händer lite med menyerna. Det stuvas om lite här och där. Jag har egentligen inget att säga om det, men jag vill passa på att tala om hur nöjd jag är med utseendet här. Det är lätt att se varje enskilt inlägg i trådarna. Tydligt och logiskt upplagt med väl avstämda kulörer.

Dessutom tycker jag om att det går att ladda upp bilder till det egna fotogallerier och sedan kunna använda dessa som illustrationer i trådarna. Det är jag inte van vid från ett annat forum där jag skrivit ett par inlägg tidigare. mycket bra!

En sak som jag dock är lite undrande över är "Nya inlägg". På förstasidan står det i min kontrollpanel när jag var inloggad senast samt Nya inlägg: 1. Men jag lyckas aldrig hitta det där nya inlägget. Ibland står det dock 0 i antal. Inget viktigt som behöver spillas en massa tid på.

Jo en sak till: Vore det inte en bra idé om Kontollpanelen låg på samma sida i skärmbilden? Nu ligger den till vänster på förstasidam men till höger på andra.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Lay out på detta forum

I den blå raden till vänster rakt under loggan finns "kontrollpanelen" på samtliga sidor.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Lay out på detta forum

Mnjae, det var inte den Kontrollpanelen jag hade i tankarna utan denna:

top_left.gif
Kontrollpanel
top_end.gif
top_right.gif
Välkommen tillbaka Michael Johansson

Du var här senast: 2007-07-14 klockan 20:20
Nya inlägg: 1
Logga ut
Privata meddelanden0 Nya Meddelanden. Du har totalt 4 av 50 tillåtna.

Den rutan hoppar ibland över till vänster sida. Det har egentigen ingen betydelse. (Men det var roligt att det gick att kopiera en del av skärmen och klistra in det här.)

Redigerat: Nu var jag lite väl optimistisk. Det såg fint ut i Skriva-nytt-inlägg-rutan men sedan blev det lite galet.
 
Senast ändrad:
Toppen