• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Laxfiske i Laholm

Sv: Laxfiske i Laholm

Hej Rolf & Monica.!

Jag var själv där ung. 2011-09-07 och strannade 1 vecka fiskade i 3 dagar denna veckan och fick 5 laxar på kroken.... 1 felkrokad..... 1 tappad.... och 3 i grýtan.... den största var på 6,8kg.... och det var första gång i mitt liv jag fiskade lax.... så det blev en lyckad premiär...... hade tänkt fiska där i april i år..... men det blir medelhavet där jag är just nu i en liten by Cevlik utanför Samandag i Södra Turkiet..... 30 km från Syrien... Än så länge är fisket dåligt men vi har fått indikationer om att stor fisk (bl.a tonfisk Guldmakril mm) är på ingång :msn_laugh:

Peter N

Vi står nere vid Laxfisket i Lagan i Laholm. Nyss var det en kille som drog upp en lax på 9,5 kg. En riktig bjässe!

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen