• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kylskåpet blinkar

F

F.d. 1565

Guest
Har ett Thetford Premium LCD N100 (långt namn) som går på 230/12/gas.
Nu under natten har jag haft det på 230, men i morse när jag kopplade över det på 12V när motorn var startad så fortsatte lampan att blinka (den ska lysa konstant när det fungerar) Provade då att slå över till gas och jag hörde att det tände och att lågan brann, men lampan fortsatte ändå att blinka, någon som har nån aning om vad som händer här?

F

F.d. 55414

Guest
Sv: Kylskåpet blinkar

Vi har också erfarenhet av att den blå lampan blinkar ibland. Stäng av kylskåpet och och ställ in vad du vill driva skåpet med, dvs "börja från början" Det brukar funka. Det är oftast ingen logik i när den varnar. "ALLTID ÄR DET NÅT, MEN DET BRUKAR LÖSA SIG".
Hälsn Inga och Ingve

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Hej
Kolla att dörren är ordentlingt stängt, på våran början en blå lampa blinka om inte skåpdörren är ordetligt stängt efter någon minut
Ha de Paffw

Senast ändrad:

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Nu kommer jag ihåg. När vi var på årsmötet och skulle åka hem från stockholm till Helsingfors
så var jag tvungen att stänga gaskranen
när vi kom till H fors så funkade inte kylskåprt på annat än 12 v men när jag trykte på on/off knappen på kylskåpet så började det funka igen
Ha de Paffw

Toppen