Jonas Håkansson
FD HBK Medlem
Är det någon som handlat på Kvalitet Husbilar i Oxelösund.
Har 42 mil enkel väg. Är där någon med erfarenhet?
mvh Jonas
Har 42 mil enkel väg. Är där någon med erfarenhet?
mvh Jonas
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har ej handlat där av förklariga skäl.
Förra året hade de en bil som intresserade mig. Jag ringde i förväg och bokade tid med en försäljare. När jag anlände på utsatt tid mötte jag en husbil på deras gårdsplan som visade sig vara nämnda försäljare. Efter tre koppar kaffe och 1,5 timmar senare hade säljaren fortfarande inte visat sig. Då gav jag upp.
Och efter att ha blivit liknande behandlad på ytterligare två ställen köpte jag bilen i Tyskland för 2/3 delar av det svenska priset.
Jag köpte vår Husbil hos HIllman . Vi besökte några olika säljare i området runt södermanland . Men valet blev Hillman pga servicen mot oss då vi var där. Han tog sig tid att förklara och visa olika lösningar. Frågade ingående om våra behov och hur vi tänkt använda husbilen . Mycket bra service tycker vi. Tyvärr så avvecklar han husbilsfirman nu.Jag ber om ursäkt. Mitt inlägg avsåg Hillmans Husbilar i Oxelösund, ingen annan.
Verkar ha bra priser på fina bilar. Ser att på alla bilderna på hemsidan saknar bilarna svenska nummerplåtar. Hoppas att priserna är inkl moms . Har läst om att det finns handlare som säljer bilarna exkl moms och att man själv får betala momsen.
... är enskild en firma, org.nr: 691081-xxxx.