Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
TackSvårt att tipsa då det ligger ett pärlband av fina platser och ställplatser.
Tack, hur var vägens kvalite
TackDet är en av våra favoriter. Ska i äta gott så besök skatans fiskeläge en lite bit från galtström
Det är en av våra favoriter. Ska i äta gott så besök skatans fiskeläge en lite bit från galtström
Rekommenderar Stocka hamn.
Tack![]()
Stocka Gästhamn | Husbilsklubben.se
Platsen sköts av Café Måsens personal. Ingen störande trafik. Vissa elstolpar har bara 6 Amp. Det finns också 3 platser på Rönnskärs parkering.husbilsplatser.husbilsklubben.se
TackRekommenderar Stocka hamn.
TackTillägg: personligen kan jag tycka att avstickarvägarna mellan E4:an och kust-ställena är trevligare att köra än själva kustvägen.
TackVi åkte för 1 1/2 vecka sen. Vet inga trevliga övernattningsplatser men konstaterade att vägen är överreklamerad i vårt tycke. Väldigt sällan man kör så man ser vatten.
En smal väg genom skog som visserligen är mysigare än E4 men det är ju det mesta. Att kalla den ”Kustvägen” är direkt vilseledande tycker vi.
Dålig väg ,hålig smal o mycket semesrertrafikNågon som nyligen åkt kustvägen Hudiksvall Sundsvall och kan ge tips om fina övernattningställen samt en kort resumé Kring vägens kvalitet.
Körde söderifrån förra veckan men, efter Sörfjärden blev vägen sämre och sämre så vi svängde av västerut mot Gnarp då det enligt en mötande husbil var dålig grusväg norrut.Någon som nyligen åkt kustvägen Hudiksvall Sundsvall och kan ge tips om fina övernattningställen samt en kort resumé Kring vägens kvalitet.