• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Krya på dig!

H

hianders

Guest
Sitter i denna sena kvällstimme och funderar på om vi inte kunde ha en tråd med Krya på dig eller någon liknande rubrik. Vi är ju många i den åldern nu som drabbas av både det ena och det andra och som kanske ska gå igenom en operation eller har gjort det och som kunde må bra och kanske bättre av att många hör av sig här. Man kan kanske också få en massa tips på hjälpmedel och träningsgrejer m m. Jag menar, kan vi ha recept och lyckönskningar på födelsedagar etc så kanske vi kan önska varandra god hälsa och tips m m. Bara en tanke men nog så viktig!! Det är naturligtvis under förutsättning att den som är drabbad/ska drabbas vill att det skrivs om detta i forumet.

Gokväll

fru hianders/Inger
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Timmen är väl inte så sen eller ? om man som jag under många år jobba från 08:00 till både 21:00 och många gånger ännu senare på kvällen så är det svårt att vänja sig vid ”vanligt folks” 06:00 till 16:00
Till ämnet, Inger tycker du tar upp ett bra ämne men kanske också lite känsligt, jag stöttar dig, kom igen ni andra,
Själv sitter jag här och önskar mig så pass pigg att jag kunnat orka lika mycket som mina kamrater som de gör på deras på fritiden efter en hel dags arbete och jag har hela dagen på mig,
Och då skall ni veta att det enda som hänt mig är bara att jag gått i den så kallade väggen! Okey, Är väl kanske inte hela sanningen, vad som framkommit det sista året är att jag har en svår sömnap´ne, jobba hårt och inte få tillräckligt med syre under 4 – 5 timmars sömn det gör ont i kroppen,
MEN det finns dom som har det mycket värre!
I vilket fall som helst så ser jag framemot att få bli ålders pensionär om några veckor, Hipp Hurra!
Sent skall syndar vakna, livet blir vad man gör det till
Sköt om er och ha bra dagar framför er.
Lennart
 
Toppen