• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroppkakor , Lundegård --16-17

• Startad av Startad av F.d. 5098
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 5098

Guest
Till nästa helg !! kroppkakor, ät hur många du vill , Dans till orkester , paus med kaffe bakelse, dans . Allt för 270 per pers .

Oskarshamnsgänget + Nybro är redan anmälda .
Vill att ni ringer 070-2162805 - 0491-766307 om ni vill ansluta till lundegård , senast Onsdag så vi kan överföra att ni kommer !!

Sv: Kroppkakor , Lundegård --16-17

Försöker holl tråden öppem men den får man leta efter varje dag när man kommer hem !!

Senast redigerad av en moderator:

Sista ckansen att vara med till helgen ,,, Måste anmäla hur monga vi blir !! :mcride::mcride:

Senast redigerad av en moderator:

Hejsan all 488 st som varit och kollat Kroppkakor LUNDEGÅRD !! SER MYCKET UT I PENGAR !! VAD FÅR JAG FÖR 270KR DENNA HELG !!!!!!!!!!!!!!
Jo parkering , kroppkakor med tillbehör ät så monga du orkar , kaffe bakelse i pausen , dans till levande orkester,

Sista chansen innan 1900 !! Det har varit ca. 700 som varit inne och tittat . Efter 1900 . kan ni skriva vad som inte passade er !!!!

Tillbaka
Toppen