• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroatien kontantkort

callee

HBK Medlem
Kommun
Vaggeryd
HBK-Nr
1609
Medlemskap
2026
Är det någon som köpt kontantkort för mobilt bredband i Kroatien i sommar?
Inköpsställen, kostnad? Är det lätt att få igång dem. Har en Acer Aspire one med inbyggt modem.

Callee:spinny:

Senast ändrad:
Sv: Kroatien kontantkort

Hej, nu har jag svaret. Köpte ett kontantkort med med usb sändare i Rovinj. Den kostade 198 Kuna ( ca 300 SEK) med 150 mgb. Det har räckt för att kolla mail och det viktigaste. Sitter nu i Funtana och surfar opp de sista mgb för på denna camping är det fri internet.Är inne nu på v3 i Kroatien , bara en dag under 28 g C.Sol värrme var kan man mer begära. För övrigt var vi nog inne på 5 ställen innan de hade kontantkort för T Mobile.Hade inte behövt att köpa sticket men lösa simkort var slut för tillfället.

Soliga häsningar
Calle

Senast ändrad:
Sv: Kroatien kontantkort

Låter härligt med värmen...kom hem den 19:e aug, men längtar åter till solen ooch vattnet där i Istrien!!!!...Internet var inte fritt, där vi var...långa köer.
Owe och Mona-Lisa

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen