• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroatien here we kommer

F

F.d. 58559

Guest
Kroatien here we kommer!
Hymern hade under försommaren reparerats. Diverse elfel, däck och batteribyte men nu
var Hymern (husbilen) klar för drabbning. Onsdagen den 27/6 startade vi vår resa till Kroatien och Bosnien.
Bosse och Bitte husbilsresor

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52927

Guest
Sv: Kroatien here we kommer

Vi tänker möta våren med start efter KROPPKAKETRÄFFEN. Vårt mål är Kroatien.
mvh / 672 jback

F

fjärrkontroll

Guest

Hej Bosse o Britta. Hur kör man för att slippa betala 80 Euro för Go-boxen? Kan man köra någon annan väg än betalväg? Eller har jag missuppfattat något?
mvh Rolf o Marianne
(Fjärrkontroll(

F

F.d. 58559

Guest

Det vet hjag inte men vi brukar köpa ett skattemärke i österike och säga att vår husbil vager 3500 kg

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

hymerbosse;

Skulle ni bli kontrollerade, så blir det dyrt. Bättre att undvika betalvägar.

F

F.d. 12198

Guest

Hej Bosse o Britta. Hur kör man för att slippa betala 80 Euro för Go-boxen? Kan man köra någon annan väg än betalväg? Eller har jag missuppfattat något?
mvh Rolf o Marianne
(Fjärrkontroll(
Vad är Go-box? undrar okunnig Gulduno

Aramis

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2080
Medlemskap
2025

Har tänkt åka till Kroatien i sommar.Har cyklar bak på bilen.Är det någon som vet vad som gäller.Behöver man sätta en varningstriangel på dem eller kan man köra som i Sverige?Vi åker genom Tyskland,Österrike,Italien,Slovenien.
Tacksam för hjälp o råd.
Per-Olof

Aramis

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2080
Medlemskap
2025

Tack för ditt svar!
Kanske bäst att skaffa en och ta det säkra före det osäkra.
Per-Olof

F

F.d. 1074

Guest

Chansa inte för blir ni tagna så kostar det mycket pengar vi har haft vår GO-Box i 3 år den har blivit laddad för 75 Euro i fjolsommar tror den räcker 2 år till, Ni kan köra alternativ-vägar dom ligger oftas paralellt dom är lika fins som motorvägar fast det tar lite längre tid

mvh Rolf o Marianne
(Fjärrkontroll(

Toppen