• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kran till Niesmann Flair-96

KarinochTommy

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
6520
Medlemskap
2026
Handtaget till blandaren i köket brast rakt av. Det går inte att limma. Alldeles för liten anläggningsyta. Bilen är en Niesmann flair-96 med köket i bakdelen av bilen.
Går det att byta ut bara handtaget eller måste man byta hela blandaren? Var kan man få tag i delar?
Det sitter en stjärnskruv i mitten av blandaren..Om man lossar den.Kommer hela blandaren då eller bara handtaget?
Hoppas på hjälp från denna fantastiska kunskapsbank?

Sv: Kran till Niesmann Flair-96

Tror skruven bare løsner håndtaket, men helt sikker er jeg ikke. Min forrige Flair var en 1999. Det finnes en liten mulighet for at Kongsberg Caravan har deler eller i alle fall klarer å skaffe deler. Du kan sende han en mail på post@kongsberg-caravan.no - han var importør i Norge da din bil var ny og selger fortsatt N-B biler.

Kjøket bak - er det en Flair-Life eller en Flair 6000?

Tillbaka
Toppen