• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kortavgifter Bordershop Puttgarden

Sv: Kortavgifter Bordershop Puttgarden

Hej Sören!
Som jag skrivit innan här på forumet "det är Danskarna" som bestämmer här nere i södern.
Mvh.

När det gäller Danmark så har jag fått följande besked av en journalist på Sydsvenskan som skrivit en artikel om ämnet:

Så här skriver Nordiska rådet: "Debetkort kommer från 1/10 2011 inte att vara belagda med avgifter, medan kreditkort kommer att vara belagda med avgifter, såväl danska som icke-danska kort".

Frågan är väl hur danskarna ska skilja på debet- och kreditkort, det är inte alldeles enkelt ibland.

Råkade själv ut för att Fleggaards i Heiligenhafen tog 2,7%, detta innan jag visste hur det låg till.

Instämmer! Bättre och billigare sortiment i vanliga affärer typ Sky! För någon vecka sedan köpte jag några "single malt" (drickbar whisky) i just Sky!

Jappe

Om nu problem är så stort varför inte ha kontanter till hands,dessutom går det så mycket fortare genom kassan.
Tommy R

Tillbaka
Toppen