• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kortaste turen

F

F.d. 2692

Guest
Är det någon som haft kortare tur än vi denna helg?

Vad gör man när det svider som mest i husbilstarmen och upptäcker att det finns klubbkompisar vid Fotöbron.
Jo man tar sin lilla husbil och förflyttar sig 2.3 km (2300 meter) och får en mysig grillkväll.
Tack Kingen och Postis för en trevlig kväll.

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Kortaste turen

Jag bara undrar, vem skulle inte vilja bo som du gör i dessa bränslepristider.

Jag blir bara så j---vla avundsjuk på er.

Hls Laika.

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Vi var oxå där, alltså Fotöbron, fast på andra platsen. Sensommarsolen bara överöste oss med goa känslor. Inköpt pizza, gott vin , vad kan man mer begära. fast nästa gång blir det nog på samma sida som Janneekan talar om. Vi tyckte det var många bilar redan och så var våran Hugo lite bångstyrig efter allar tjejdofter på ön och hemma så vi ville inte "störa" fler än vad vi ev. gjorde. En fråga till Janneekan, hur är det med platser på Källö/knippla - Hyppeln och Rörö? Är det överhuvudtaget möjligt att ta sig fram? Det är sant, vi har inte varit är ute på de senaste 30 åren??!!!! Därför denna fråga.

Imorgon smäller det. GAIS vinner sista derbyt!!!!!!!!!!!!!!!!!:music-icon:

Bilagor

• hugo gottar.jpg
    hugo gottar.jpg
    71,9 KB · Visningar: 340
F

F.d. 2692

Guest

Ärligt talat har jag inte varit så mycket på dessa öarna. Har varit där mest med båt och vandrat runt.

Dock besökte jag Rörö med bil för en tid sen och kan bara säga att trång är det.
Ska kolla med lite kompisar som känner till bättre om det över huvudtaget går att köra över med husbil.

Janne

F

F.d. 6238

Guest

Hej Janne. Du har rest 2300 meter till Ställplatsen på Hönö. Motorn blev väl ganska varm efter en sådan "lång" resa.
Våran bil blir inte ens ---fesjummen---när vi är framme vid Fotöbron. Skall kolla nästa gång om det är möjligt. Får se om vi gör ett nytt försök till nästa Helg.

Ja, Janne Ni bor vid en Pärla, / Kurt.

Toppen