• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kort till Oyster 85 cm.

F

F.d. 29868

Guest
Hej!
Jag skall montera en satelitannten Oyster 85 cm. Undrar nu vilka kort man skall ha.
Jag skall ha Svt World när jag är utomlands, men vad är bäst i Sverige. Kanalutbudet
hemma är vad jag förstått inte så stort, vill ju gärna ha TV 4. Skall tillbringa ca 6 mån.
om året i Sverige, så något dyrt abonemang är inte aktuellt. Säkert många som har bra
koll på detta. Tack på förhand.
Roland
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Kort till Oyster 85 cm.

Det kortet som er enklest å bruke er et Canal Digital - til dette trenger du en Conax CA-Modul. Hvilke pakker du velger må du selv finne ut av på Canal-Digital sine sider Lokalpaketet - Canal Digital SE er den minste pakken. Om du klarer å kjøpe kortet uten å få med en parabol og en tuner hjemme er en helt annen sak.
 

Hans Danderyd

FD HBK Medlem
Inlägg
120
Kommun
Danderyd
HBK-Nr
3003
Medlemskap
2021
Sv: Kort till Oyster 85 cm.

Hej!

Canal Digital har ett despositionskort för SVT:s och TV4:s kanaler. Depositionsavgiften var för ett år sedan 795 kr. Ingen övrig avgift om det inte krävs kortbyte, vilket kan kosta 200 kr var 24.e månad.
Se till att du vid installation får med accessmoduler för både dethär kortet och SVT World. Jag rekommenderar J.R. Larmcenter i Mölndal. De vet vad som ska göras och har hög servicegrad.

Hälsningar
Hans
 

gunnar20

HBK Medlem
Inlägg
102
Kommun
Orust
HBK-Nr
760
Medlemskap
2024
Sv: Kort till Oyster 85 cm.

Ska Du till Spanien så räcker inte Canal Digital kortet. Då fungerar bara SVT World. Bara så Du vet! Canal Digital brukar fungera en bit in i Frankrike.
 
Toppen