• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kontrollbesiktning obromsad släpvagn.

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Var och besiktade obromsad släpvagn i dag, körde in 14.33 och ut 14.36. Kostnad 445 Kr. Häggen i ett snöigt Umeå

Sv: Kontrollbesiktning obromsad släpvagn.

Hann dom verkligen kolla chassinummer, kulkoppling & belysning på 3 minuter? Om dom är så snabba är dom nog värda timkostnaden som blir 8900:-:D

Bennie

Grattis Häggen det måste kännas tryggt att släpa vidare på kärran efter en sådan rejäl genomgång, och dessutom till ett så bra och humant pris :p:.

M.v.h. JANKRO.

Var besiktade du då? Skall besiktiga min bromsade släpvagn hos Opus V-slätt o det kostar 395 kr (vilket är samma kostnad som personbil,fast mindre arbete) förklara det den som kan.:twitcy:

Efter jag läst inlägget av gutte1 var jag in på Opus prislista och där står
Släpvagn Obromsad maxvikt 3500 kg 350:- Bromsad 445:-. Fick rättelse
då våran släp var registrerad som bromsad vilket Opus rättade och återbetalade 95:-. Häggen i ett kallt Umeå

Tillbaka
Toppen