Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Liknande hände oss i somras i värmen i Kroatien. Det blev lite isbildning i rännan där vattnet ska åka ner mot hålet och då tog vattnet annan väg så det låg vatten under plastlådorna som finns längst ner i kylen. Fick rensa bort isen vid 2-3 tillfällen och då funkade det som det skaHej någon som har samma problem som jag att det läcker in Kondensvatten i kylen även fast det inte är stopp i kondensslangen.
Hej jag tror att jag har samma problem som du .I vårt fall upptäckte vi att pipen på spilltråget som skall leda ut kondensvattnet genom hålet i väggen till förångningstråget på baksidan hade spruckit så att vattnet istället rann ner i botten av skåpet invändigt. Om det spruckit av frost eller ovarsam behandling inne i kylskåpet vet jag inte men det gick att köpa ett nytt spilltråg.