• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kommer inte in på HBK

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Köpt en ny dator och installerat chrome. Först godkänner HBK inloggningen men efter ca: 10 sek blir jag hänvisad tillbaka till inloggningen

Levado Windows 8.1 (skriver detta på min gamla)

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Kommer inte in på HBK

Det är något som blockerar cookies.

ThePirate

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13374
Medlemskap
2025

Har du provat starta om den nya datorn? Brukar krävas efter ny-installationer. Även om den startats om under installationen av sig självt. Prova med en "riktig" omstart: stäng av datorn via "stäng av" kommandot, låt datorn stå i ca 12 sek, starta om.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Det är något som blockerar cookies.

Jag har godkänt alla coocies och får ändå dessa två meddelanden.

Tack för att du loggade in SirMcLain.

Klicka här om din webbläsare inte automatiskt skickar dig vidare.

Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:
Den vanligaste och troligaste orsaken är att den funktion du försökt använda kräver att du är HBK Medlem
Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.
Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?
Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering.

Toppen