Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur länge har vi den förmånliga rabatten ?Tack!!!!Bra jobbat Gunnar, har tänkt länge att köpa navigon 70 Caravan&Truck, men tyckte att den kostar för mycket...nu behöver jag inte fundera.
Sakari
Låter mycket bra! En fråga bara, kan man i denna gps ladda ner egna poi?
Eftersom Garmin har köpt Navigon kan vi hoppas att det blir lättare att lägga in egna utförliga POI:s (gpi) så småningom.
Är det problem att lägga in poi i navigon gps:er ??
Hej,
Var idag till Elgiganten i Örebro för att köpa denna GPS men försäljaren visste inget om denna rabatt. Han hörde även efter med sin chef. Vi ringde kundtjänst och dom hade heller inga uppgifter om denna rabatt. Hur ka vi göra för att kunna köpa den här GPS:en med denna fina rabatten? Tacksam för svar.
Om någon stöter på patrull igen kan de bara be Elgiganten säljare titta i deras intranät för där finner de all info om vad som gäller.Hej,
Var idag till Elgiganten i Örebro för att köpa denna GPS men försäljaren visste inget om denna rabatt. ...........................Tacksam för svar.