Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fast nu säger ju han i filmen att han ska slänga dom och köpa riktiga.Har inte hört talas om denna "pasta" tidigare.
Men ifall den behövs så känns det som något annat är fel.
Men jag reagerar på att han ens lägger energi på sina busbars av "skräpmodell, känns okunnigt.
En bra busbar ska ha inbyggd flexibilitet samt vara av ren koppar, vilket man får bekräftat av många kunniga youtubers.
I informativt syfte kan man så klart göra ett långt videoklipp om nackdelarna med dessa, men han kunde även gjort som majoriteten av "testare" och visat skräpet, och sen bara slängt dem, det var det jag reagerade på.Fast nu säger ju han i filmen att han ska slänga dom och köpa riktiga.
Exakt vad jag menar med att mäta temp. under belastning.
Förstod jag rätt, använder han kopplingbleck (busbars) av aluminium..?Exakt vad jag menar med att mäta temp. under belastning.
Man kan föreställa sig risker med vissa budget-dropin LFP som man blir mörkrädd när man får se dem uppsågade![]()
Ja, massiv aluminium, utan möjlighet att flexa.Förstod jag rätt, använder han kopplingbleck (busbars) av aluminium..?
Vad använder du på dina "inte Winston" batterier?Jag får säga att våra busbars som ingår i Winston är riktigt bra.
De är massiva fast i koppar, (som Andy bytte till ) absolut inte de bästa, men jag tar ut väldigt små strömmar ur dessa batterier <300W.Vad använder du på dina "inte Winston" batterier?
Inte undra på att han får kontakt och värmeproblem, är det snålhet eller vet han inte bättre?Ja, massiv aluminium, utan möjlighet att flexa.
Jag får säga att våra busbars som ingår i Winston är riktigt bra.