• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kodi gratis mediespelare

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Köpte en androidbox utomlands laddad med Kodi mediespelare.

Kodi är gratis nedladdningsbar till alla plattformar. Via add ons kan man se tusentals tv kanaler bl.a. , det är utlagt bra guider på you tube.

Har ni stött på KODI innan? Det var nytt för mig.
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Kodi gratis mediespelare

Kodi har funnits i många år men hette tidigare XBMC.
Jag har använt den länge i windows, AppleTV (finns inte längre), Raspberry pi och nu Android.

Den fungerar bra med standardinställningar men kan också tweakas i all oändlighet om så önskas.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Kodi gratis mediespelare

Konstigt att den inte har diskuterats här på detta forum!
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Kodi gratis mediespelare

Tydligen inte ett ämne som folk har så mycket frågor runt. Eller sågör de som jag och söker hjälp på kodi.tv direkt.
Är det en Minix du köpt?
 
Senast redigerad av en moderator:

kuga

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Linköping
HBK-Nr
20044
Medlemskap
2024
Sv: Kodi gratis mediespelare

Ni som vill se tv1 tv2 mm Nrk Dk leta efter addon iptvextra dk-se-no på youtub. jag har windows på bärbar datorsen har jag HDMI kabel till TV'N
sen har jag laddat ner Yates en app till mobilen sen styr jag allt där ifrån..super bra app finns gratis och en man betalar för....om ni har frågor så hjälper jag om ni vill....men det är ganska enkelt det mesta finns på youtub...
 
Toppen